2008. március 24., hétfő

Húsvét

Szakadó hóval, fogvacogtató hideggel eljött az idei Húsvét. Értelmet nyert a Karácsony óta gyűjtögetett hagymahéj, ismét míves hímesek készültek itthon.
A rengeteg kaja is jó helyre került, bár a sonka ízét elnyomtam az extra erős tormával és mustárral, hátha sikerül megszabadulnom az arcüreggyulladástól.
Nagy családi rajcsúrozás is volt 12 személyre, sok ökörséggel, ahogy az lenni szokott. Közben a szokásos lelki válság is megvolt. Hogyan tiporjunk az igazsággal egy ember lelkébe, hogy az lehetőleg minél kevesebb fájdalmat okozzon? Aztán rájöttem, hogy lehetetlen. Az őszinteség akkor is fájdalmat okoz, ha nem szeretnéd, akkor is vág az igazsággal, ha te óvni szeretnéd azt, akivel szemben őszinte vagy.
Fáj vagy sem, kimondtam, elmondtam, szembe vágtam, szívbe martam, lélekbe tapostam. Kegyetlen vagyok? Őszinte vagyok.

Nincsenek megjegyzések: