2008. február 17., vasárnap

Szoknya-kérdés

Pénteken megmutattam a lábaimat. Leírom a reakciókat.
  • "Zsófi néni, pördüljön csak meg még egyszer!"
  • "Nahát, ez tök jól áll neked!"
  • "Hát te tiszta hülye vagy, ha így járnál, már rég elkeltél volna. Miért nem jársz mindig így? Kit érdekel az, hogy te nem szereted?"
  • "Este hétkor várom a műtermemben aktfotózásra."

Hogy miért nem hordok szoknyát? Felsorolom:
  • Huzatos
  • Harisnyát kell hozzá húzni
  • Ha már harisnya, akkor magassarkú cipő
  • A látszat ellenére nem mindig vagyok oda azért, hogy rám csorogjon a férfiak nyála.
  • Nem tudok úgy dolgozni, hogy az osztály nagyobbik felének pajzán gondolatai támadnak.
  • Nincs zsebe
Néha jó, néha kell is, néha hordok is. De ahogy mások sem hordanak mindig nagyestélyit, én sem hordok mindig szoknyát. Legyen az az én bajom, ha ezért nem csüngenek rajtam fürtökben a férfiak.

"Énekelve menni az utcán is lehet,
Aki szeret engem, az ilyennek szeret."

Nincsenek megjegyzések: