2008. január 2., szerda

Rövid szöveges üzenetek

Amik neked szólnának, ha biztos lennék abban, hogy nem gázolok bele a lelkedbe és nem vagyok igazságtalan.
"Köszönöm, hogy a tavalyi évben elhitetted velem, fontos vagyok, ígérem, idén ez nem fordul elő."
"Remélem, ebben az évben nem váratsz majd meg annyira, és remélem, kegyes lesz hozzád az Isten, és elegendő türelmet ad nekem ehhez."
"Fáj, hogy megtudtam, hol állok a haverok sorában, de a sor végén állni azért jó, mert innen csak előbbre lehet kerülni."
Kár, hogy ezek az üzenetek - annak ellenére, hogy seggberúgásnak szánom őket - csak engem tesznek szánalmassá. Kár, hogy az egész helyzetből én kerülök ki szánalmasan összetörve, holott megint én vagyok az, aki nem tehet semmi többet. Hívtalak. Elutaztam. Vártam. Nyitott maradtam. Ujjongtam. Meghívtalak. Vártalak.
Ennél nyitottabb nem tudok lenni. Ennél nagyobb kaput nem tudok Neked nyitni.

Ennél jobban nem tudtál volna megbántani.

Nincsenek megjegyzések: